top of page
  • תמונת הסופר/תo59769

5 סיבות שישכנעו אותך שמנהל/ת מערך הדיור של עמותת עמיחי הוא התפקיד שאת/ה מחפש/ת


עמותת עמיחי מספקת שירותים לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית באזור הוד השרון, כפר סבא ופתח תקוה. מערך הדיור של העמותה נחשב מהמוצלחים והייחודים בארץ, ומשמש מודל לאופן שבו בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת צריכים לחיות בקהילה.



עמותת עמיחי מספקת שירותים לכ- 400 אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בגילאי 3 - 65+, ומסייעת להם להגיע לעצמאות מירבית בקהילה ולשיפור באיכות חייהם. עמותת עמיחי שמה דגש על פעילות במסגרת הקהילה, ומפעילה רצף שירותים איכותי לאנשים עם מוגבלות מורכבת, שלרוב נדחקים למסגרות מרוחקות המנתקות אותם ממארג החיים שבו גדלו. מערך הדיור של העמותה הוא מהייחודיים והנחשבים בארץ, בגלל יכולתה לאפשר גם לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת לנהל את חייהם במסגרת הקהילה ככל אדם. הסיבות שהובילו להצלחת מערך הדיור הן שהופכות את המשרה לכזו שקשה לוותר עליו.


1 . אנשים, אנשים, אנשים

ישנם כל כך הרבה אנשים בסביבתי שחוזרים הביתה מיום העבודה ומקללים את מקום העבודה שלהם ואת הקולגות שלהם. היתרון הגדול ביותר בעבודה איתנו הוא האנשים שבעבורם אנו עובדים, והאנשים שאיתם אנחנו עובדים. דיירי מערך הדיור פשוט מדהימים, ולכל אחד דרך אחרת לתקשר ולגעת ישר בלב. העבודה, שאומנם לא פעם מאתגרת, מספקת גם אין ספור רגעים מיוחדים ובלתי נשכחים. לצד הדיירים עצמם ניצבים צוות עובדים צעיר, מסור וייחודי, שמתוך בחירה הגיע למקום מתוך רצון עז לעבוד בעבודה משמעותית עם מהות.


2 . אווירת עבודה צעירה וביתית

אומנם כולם היום חושקים בסביבת עבודה דמויית WeWork או סביבה הייטקית אחרת, אבל אנחנו דווקא מתלהבים מהאוירה הביתית שאנו מציעים. מנהל/ת מערך הדיור חולק/ת את זמנו או זמנה בין משרדי העמותה, לבין העבודה בדירות עצמם, שם התפתחה אוירה כפרית ביתית נעימה במיוחד. האוירה הביתית משודרגת על ידי הצוות הצעיר והיצירתי שלנו, שמשאיר אוירה צעירה ומגניבה אחריו.

3 . תפקיד ניהולי משמעותית

מנהל/ת מערך הדיור הינו תפקיד מאתגר המצריך שליטה על תקציב משמעותי, עבודה מול שלל גורמים ובהם מקבלי השירות, בני משפחותיהם, משרדי ממשלה, מטפלים, אנשי מקצוע וכו', וניהול צוות עובדים לא קטן.


4 . יכולת להשפיע וליזום

מנהל/ת מערך הדיור אינו תפקיד בירוקרטי כלל וכלל! התפקיד מאפשר ליזום שלל תהליכים ופעילויות הנותנים ביטוי ליכולות ולתפישת העולם של המנהל/ת.

5. עבודה עם מהות יש המון תפקידים הכרורכים באתגרים ניהוליים, אך מנהל/ת מערך הדיור של עמותת עמיחי נהנה/נהנית מכל העולמות; לצד האתגר הניהולי, לעבודה פן של עשיה חברתית מהמעלה הראשונה. השילוב בין העשיה המשמעותית לבין העשיה הניהולית נותנים למשרה את ייחודה והופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד.


חושב/ת שתפקיד מנהל/ת מערך הדיור מתאים לך בדיוק?

מחכים לקורות החיים שלך ב orit@amichai.org.i





868 צפיות0 תגובות
bottom of page