top of page
  • תמונת הסופר/תo59769

מקום מיוחד להתנדב בו- מועדונית סאלד


בית הספר סאלד הממוקם בכפר סבא, הינו בית ספר ממלכתי אזורי לחינוך מיוחד המשמש כמקום חם ומכיל לתלמידים בעלי נכויות התפתחותיות ברמות שונות.

בבית הספר סאלד מאמינים ביצירת הזדמנויות למידה בהן התלמידים מיישמים את תפקודי העצמאות שרכשו בחיי היומיום. שגרת הלימודים מעודדת את פיתוח האחריות האישית של כל תלמיד, כל אחד לפי רמתו ויכולותיו.

בהמשך ליום הלימודים פועלת בבית הספר מועדונית שמפעילה עמותת עמיחי לתלמידים בני 6 עד 16. המועדונית מהווה מקום חברתי וטיפולי כאחד, המשמר ומפתח את היכולות וכישורי החיים שנלמדו בבית הספר. סדנאות שונות ניתנות לילדים ולבני הנוער, כמו טיפול בעזרת בעלי חיים ומוזיקה. הטיפולים הללו נעשים באופן חברתי והכישורים החדשים נלמדים על ידי פעולות יומיומיות פשוטות שכמעט ואינן מורגשות.

מארג המועדונית מורכב מאנשי צוות מקצועי ומסור, בנות שירות, ש"שינים וקהילת מתנדבים מדהימה. האמונה של עמותת עמיחי היא שהמפגש בין הקהילה לבין אנשים מיוחדים, מנפצת את המחסומים ומקרבת לבבות. זו הסיבה שבכל המסגרות של העמותה מופעלים מתנדבים. קהילת המתנדבים המדהימה של מועדונית סאלד משתלבת בכל הפעילויות בה, בפעילויות הטיפוליות והחברתיות כאחד.

הם יוצרים קשר אישי מרגש עם הילדים והנוער המיוחד, מלווים אותם וחווים יחד איתם רגעים של התגברות על מכשולים, עמידה באתגרים ורגעי אושר קטנים. אנחנו מוקירים את קהילת המתנדבים המדהימה שלנו בכל המסגרות ומודים להם על כך שבזכותם עוד ועוד מחסומים מתנפצים ובמקומם מגיעה קרבה והבנה לכל אדם באשר הוא.

במועדונית סאלד מחפשים מתנדבים נוספים בגילאי תיכון ואנחנו מזמינים אתכם להיות חלק מקהילת המתנדבים של עמותת עמיחי. אם אתם רוצים להשפיע על חיי אחרים ומחפשים מקום עם משמעות וערך, זה המקום בשבילכם

מוזמנים לפנות ישירות לרחל, רכזת המתנדבים שלנו במסגרות כפר סבא: 052-8272122

מועדונית סאלד

299 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page