top of page
  • תמונת הסופר/תo59769

האור של בת אל


היום בערב נתכנס משפחות, חברים ואנשים אהובים להדליק נר שלישי של חנוכה- חג האורים. נרות החנוכה מקרינים אור שממלא את הלב, אור מיוחד שיש להפיץ אותו הלאה ולפרסם את הנס.


בחג הסוכות התארחה בת אל, בחורה מקסימה ממערך הדיור של עמותת עמיחי המרכיבה מכשירי שמיעה ומתקשרת בשפת סימנים, בביתה של נעה בן דרור.


נעה עובדת עם בת אל במערך הדיור של העמותה ומשמשת מדריכה לה ולשאר הבנות בדירת ברקת.


במהלך האירוח נפגשו השתיים עם משפחת נמש. רן, אב המשפחה שבבעלותו מכון שמיעה בקריית טבעון, הבחין כי מכשירי השמיעה שמרכיבה בת אל אינם מותאמים לה ולצרכיה. הוא אמר ש"בת אל מקסימה, מהממת ושובה לבבות" ולכן החליט לדאוג לה למכשירי שמיעה חדשים.


המכון של רן תרם לבת אל בדיקות שמיעה, טיפול והתאמה למכשירים חדשים ורן דיבר עם יבואן "מדנט" שתרם את מכשירי השמיעה החדשים והמותאמים מחברת "ברנפון".


כשהרכיבה בת אל את מכשירי השמיעה החדשים, השינוי היה מידי ומרגש. היא החלה להגיב לסביבה ולסמל בשפת הסימנים שזה חדש ושהיא מתרגשת. היא הצביעה על מכשירי השמיעה ואז על החיוך הגדול שעלה על פניה -סימן שהמכשירים החדשים גורמים לה אושר רב. היא הודתה לחברי המכון של רן בקריית טבעון בחיבוקים ונשיקות והמפגש עימם היה לבבי ומשמח.


בת אל קיבלה את מכשירי השמיעה החדשים יומיים לפני יום הולדתה ה29 ושבוע לפני חנוכה, חג האורים. מכשירי השמיעה עבור בת אל הם פתח לעולם נגיש יותר, הם יסייעו לה להתנהל בחיי היום יום ולהתחבר לסובב אותה, לשמוע צלילים, קולות, מילים –ולתקשר.


חג החנוכה הוא חג של אור, ניסים ושמחה, התגייסותם של כל כך הרבה אנשים טובים למען האחר מפיצה את הטוב שסביבנו. אנו מודים לכל מי שפעל למען האור של בת אל:


לנעה בן דרור היקרה, לרן נמש ולכל העובדים המסורים במכון השמיעה שבבעלותו בקריית טבעון, ל"מדנט"- יבואן מכשירי השמיעה של חברת "ברנפון" השווייצרית, לפטריסייה וויסמן קלינאית התקשורת מטעם מכון השמיעה ק. טבעון ולנופר בן דוד קלינאית התקשורת מטעם עמותת עמיחי, לגלי מעמותת אקים ולאילנה בן יעקב רכזת דירת ברקת.


תודה לכל מי שעזר להפיץ את האור הגדול הזה כדי לסייע לבת אל ולשמח אותה .


162 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page