top of page
  • תמונת הסופר/תo59769

יעל נפתלי- שנות ההתנדבות בעמותת עמיחי, מקום שהוא בית


אנחנו תמיד נפעמים מהמתנדבים המדהימים שלנו שנותנים מזמנם מכל הלב עבור החברים בעמיחי, הפעם התרגשנו במיוחד כשנתקלנו בפוסט שכתבה יעל נפתלי על שנות ההתנדבות שלה:


"כל מי שמכיר אותי יודע שחלק גדול מהחיים שלי תופס המקום שאני מתנדבת בו כבר חמש שנים, שגידל אותי והפך אותי למי שאני היום, המקום שמרוב שנהייתי אובססיבית אליו ממש קשה לי לשחרר ממנו- עמותת עמיחי. כשהתחלתי להתנדב בעמיחי לא חשבתי שכל כך אתאהב במקום הזה!


לא תיארתי לעצמי עד כמה החברים שם יכנסו לי ללב ויעשו אותי כל כך מאושרת רק מלהסתכל עליהם מחייכים, גם ביום שאני הכי עצובה בו בשנה. החברים שם אלו האנשים, או יותר נכון המלאכים, שאני הכי מעריכה ומעריצה בעולם! כל פעם מחדש הם שמשו לי מודל לחיקוי והראו לי (ועדיין מראים) שהכל אפשרי, שאם יש רצון אפשר לעשות כל דבר. הראו לי שצריך להוקיר תודה על כל הדברים שעושים בחיי היומיום שאנחנו לוקחים כמובן מאליו. בין אם זו היכולת לקרוא ולכתוב ובין אם זו היכולת ללכת. לראות חברים על כיסאות גלגלים שכל כך שמחים שניתנת להם האפשרות ללכת הכניס אותי לפרופורציות בחיים. אין על החברים האלה בעולם.


כשהגעתי לעמיחי לא ציפיתי שאעבוד ביחד עם צוות שאפילו המילה מושלם תפחית מערכו, שהפכו בשבילי לחברים טובים, ושאשמור על קשר עם כל כך הרבה מהם. תודה לכם צוות יקר מכל השנים האלה, ששיפרתם את החוויה שלי בעמיחי בצורה משמעותית!


בעמיחי נתנו לי הזדמנויות לעשות כל כך הרבה דברים ולהגיע למסגרות רבות שבכל אחת מהן למדתי דברים חדשים. המקום הזה נתן לי הזדמנות להשתנות ולהתפתח, והוא תרם לי הרבה יותר ממה שאני תרמתי לו. עכשיו אני מתחילה שנת שירות במקום חדש, יוצאת מאזור הנוחות שלי לראשונה מזה חמש שנים... אבל זו ממש לא פרידה (עדיין לא הצליחו להיפטר ממני), זו רק התנערות מהשגרה. אז עמותת עמיחי, הבית השני שלי- תודה רבה על חמש השנים הכי טובות ומשמעותיות בחיים שלי! ללא ספק זכיתי"


נאחל ליעל הצלחה בדרך החדשה שלה, שתמשיך לתרום מהקסם המיוחד שלה בכל מקום שאליו תגיע! אין לנו ספק שזכינו בקהילת מתנדבים מדהימה ומיוחדת במינה! מוזמנים להצטרף אלינו: https://goo.gl/pCH1UF



134 צפיות0 תגובות
bottom of page