top of page
  • תמונת הסופר/תo59769

אירוע סוף שנה והוקרה לשש"נים ולבנות השירות


ביום ראשון האחרון ערכנו אירוע פרידה והוקרה לבני ובנות הנוער שהקדישו השנה את כל הלב לעבודה עם הילדים המדהימים של עמותת עמיחי.


פתחנו את האירוע בהתכנסות ובארוחת ערב טעימה. המשכנו לטקס סיום שנה שכלל מילות סיכום מרגשות וסרטון שהכינו במיוחד עבור בנות השירות והשש"נים היקרים, וקינחנו במופע סטנדאפ מגלגל מצחוק של הסטנדאפיסט גיורא זינגר.


זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקח חלק באירוע, ותודה ענקית לשש"נים ובנות השירות על שנה מיוחדת של עשייה משמעותית שנעשתה באהבה ובסבלנות אין קץ. על הקשרים והחברויות שנוצרו בינם לבין הילדים של העמותה, ועל האכפתיות והנתינה ללא גבול.


נאחל להם בהצלחה בדרך החדשה והמשך עשייה משמעותית.


במהלך הערב עלו לבמה יובל ונטע השש"ניות והקריאו מכתב מרגש שלא יכולנו שלא לשתף אתכם בו:


שלום לכולם! קשה לנו לעכל שזה נגמר.שהשנה הזו שמרגיש כאילו התחילה לפני שנייה הסתיימה. שנה שבה כל אחד מאיתנו חווה כל כך הרבה רגעים קשים ומאתגרים, מצבים בלתי אפשריים, ועם זאת בשנה הזו כל אחד מאיתנו חווה גם את הרגעים הכי קסומים ומרגשים שיש. זה מרגיש קצת כמו ללמוד לשחות. השנה גילינו איך אפשר לשחות במים לא הכי צלולים. זרקו אותנו למים, חבורה של בני 18-19, למקום שאנחנו לא מכירים עם אנשים ואוכלוסייה שחדשה לנו ואין לנו מושג איך להתנהג איתה. לאט לאט לאורך השנה עם המון תמיכה מהצוות של כל מסגרת, מההנהלה ומהאנשים שליוו אותנו באופן צמוד - למדנו איך לשחות. למדנו איך לגשר על פערי תקשורת, למדנו להיות סובלניים באמת, למדנו לשים אצבע על מה שחשוב לנו לקדם ולשנות, למדנו לתת ולא תמיד לקבל והכי הרבה - למדנו לאהוב ללא גבולות. אנחנו רוצים לנצל את הרגע הזה כדי להגיד תודה ענקית לכל מי שהיה שם בשבילנו, שתמך והכווין אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים לעבור את השנה הזו. תודה אישית ומיוחדת לגל - האמא השנייה שלנו שתמיד הייתה לצידנו, דואגת ומוכנה להפוך עולמות כדי שיהיה לנו טוב. תודה נוספת ומיוחדת לא פחות לטלי שליוותה את רובנו, שתמיד תמכה וחיזקה אותנו בהמון אהבה ורגישות וידעה מה להגיד ברגע הנכון. הסלוגן של העמותה "לחיות בשוויון עם השוני" נכנס לעומק ליבנו וימשיך ללוות אותנו בהמשך ואנחנו נמשיך להפיץ את חזון העמותה בהמון גאווה. אוהבים המון וכבר מתגעגעים - הש"שנים ובנות (ובני) השירות 2016-2017





72 צפיות0 תגובות
bottom of page